torsdag, november 30, 2006

Hilsen fra tante reisende Kristin

Det er med redsel jeg tenker pa at i morgen er det forste desember, og jeg far ikke vaert i dukkehjemmet vart for a titte pa julekalender sammen med de to dvergene mine. Det gjor meg litt nedstemt, men det varer bare et oyeblikk - sa dukker jeg ut i det bla bassenget og beundrer den jevne brunfargen min.

Lisa lurte pa om jeg ikke skulle skrive pakkeliste for jeg dro. Jeg sa "Neida, neida, jeg har reist sa mye at jeg vet hva jeg ma huske!" Sa langt har jeg oppdaget at jeg har glemt folgende:
- Pass (men det fikk jeg heldigvis hentet)
- Lader til iPod (bare den ene delen)
- Lader til mobiltelefon (men det hadde vi hjemme)

Ikke verre.
Jeg haper det star bra til, og at ikke de to rakkerne jeg har overlatt til seg selv har brent ned huset.

Har dere drukket opp melken forresten? Tror den gikk ut 28. november. Hell den ut om den ser uvanlig gronn ut.