søndag, november 05, 2006

knatæsj

Lisa og jeg har det så bra sammen. Med Madeleine også altså, men akkurat i dag var det bare meg og Lisa. Utdrag fra samtalene våre:
Lisa: Blabla bla, Richie, sove i sengen, frokost.
Kristin: Blablabla, farfar, bla bla bla krigen
Lisa: Grey's Anatomy, bla bla bla
Kristin: bla bla badvask bla bla
Lisa: Noe jeg har bla bla bla designet, vil du se bla bla bla

I det hele tatt - vi snakker ikke med hverandre, vi snakker bare ut i luften, og tilfeldigvis er det et annet menneske der. Mest konstruktive samtale vi har hatt:

Kristin: Hm, jeg tror jeg må sette alle kluter til for å sjekke opp Ole snart. (red anm Iversens venn og gjesteblogger.)
Lisa: Jaja. Hvis du ikke klarer det, får du sende ham i min retning.
Kristin: Stein saks papir om ham?
Lisa: (morderisk blikk og med knyttneven klar)
Kristin: Best av tre?
Lisa: (fortsatt morderisk blikk, nikker på western-vis)
Første runde: Lisa saks, Kristin papir.
Andre runde: Lisa papir, Kristin papir.
Tredje runde: Lisa papir, Kristin saks.
Fjerde runde: Lisa stein, Kristin saks.

Jeg er så lei meg.

4 Kommentarer:

Blogger madeleine sa...

han var drittsøt, da, så jeg backer deg hundreogti prosent. hvis du vil kan sikkert jeg og lisa sende et parfymert brev til ham?

10:30 a.m.  
Anonymous Anonym sa...

Golly, sitter nesten her og rødmer jeg. ;)

Tror ikke stein-saks-papir er den beste måten å avgjøre dette på. Hvorfor ikke bare ta en god gammeldags budrunde? Eventuelt kan dere utfordre hverandre til duell med pistoler på ti skritts avstand, det tenner meg som et stearinlys. :)

10:44 a.m.  
Anonymous Anonym sa...

Er det nå jeg må ødelegge idyllen ved å fortelle om alle skavankene som mora til Ole har retusjert på de omtalte bildene?

12:56 p.m.  
Blogger Kristin Storrusten sa...

Lillema: Har ikke dere gjort nok ugagn i mitt kjærlighetsliv allerede, hva?

Ole: Lisa og jeg tente på duellideen. Spørs om det ikke blir en slags femkamp, siden det ville vært statistisk dårlig å basere vinneren bare på eggkasting.

Iversen: Så Ole klarer ikke en gang redusere bildestørrelsen, mens moren hans er en liten røver i photoshop?

3:33 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home