søndag, november 19, 2006

madeleitunes

Madeleine og iTunes er en morsom kombinasjon midt på natten:

Jeg setter på Sissel Kyrkjebø med Kjærlighet.
M: Jeg merker at jeg kunne blitt litt nazist av å høre på denne. I alle fall hvis jeg går i et tog og Sissel går foran og synger.

edit madeleine: det var jo ikke "kjærlighet" jeg sa det til. for all del. det var "se ilden lyse". kjære vene.

Jeg setter på a1 med Forever in Love.
M: Hva i alle dager ER dette? Eller vent. Vil jeg egentlig vite det?

Jeg setter på Love Actually kjærlighetstemaet.
M: Ånei! Nå blir jeg sånn harmonisk igjen!

3 Kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

det er så interssant å se hvordan dere høyrefolk gjør narr av de dere holder nede... tenker du hadde kost deg om du var født et annet sted enn bærum. jævla åndshore.

6:15 a.m.  
Blogger Tine sa...

Knis... Jeg tror vedkommende har vært innom siden min også. Jeg vil også være åndshore. Akkurat nå er jeg bare menneskelig søppel/avskum.

Uansett, la meg berømme musikksmaken din, atter en gang. Virkelig.

6:30 a.m.  
Anonymous Anonym sa...

Åndshore! Haha, det var dagens :D

11:38 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home