onsdag, november 15, 2006

miss undercover

Lisa og jeg har utviklet en underlig vane med å måtte sjekke Iversens blogg flere ganger hver dag, og samtalene våre begynner gjerne med "Så du den siste hos Iversen, eller?" Litt sykelig, litt absurd, men veldig hyggelig. Da går vi i alle fall ikke tom for samtaleemner.

Uansett. Lisa og jeg lå som slakt på sofaen og nettsørfet (jeg "leser Vesaas" og Lisa "jobber med Illustrator"), hvorpå Lisa plutselig skremmer vannet av meg med et av de sinnsyke latterutbruddene sine. Det viste seg at våre store helter Ivers&Ole har lagt ut uheldige bilder av seg selv. Og vi kan jo ikke være dårligere, så vi saumfarte alle bildemapper og laget en liten suppe av våre verste øyeblikk.

Bare sånn først; vi vil begge gjerne understreke at vi egentlig er penere enn dette.

1 Kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Jeg skjønner dere godt.

2:16 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home