fredag, desember 01, 2006

dolmiodag

"hvilken dag er din dolmiodag? - i dag!" mumlet jeg for meg selv da jeg helte dolmioglasset over i pastaen. dolmioglasset kristin (?) hadde satt igjen og merket med blå prikk. blå prikk betyr at man bare kan ta. så jeg pøste på. over i tallerken, sette seg, spise. ai. var ikke dette litt sterkt? hm. spise litt til. aiai. var ikke dette litt veldig sterkt? hm, kan glasset ha gått ut på dato? løpe ut på kjøkkenet og sjekke. da oppdager jeg det som står skrevet med stor skrift utver hele etiketten;

"EKSTRA KRYDRET"

fillern. da blir det kanskje følsepest i dag også.

edit: men så kom rømmefantasten i meg frem. med nok rømme blir sausen mild nok og spiselig. mye rømme. det ser grønsj ut, men smaker - vel, ok.

6 Kommentarer:

Blogger Kristin Storrusten sa...

HAHA! Det var en grunn til at jeg satte bla prikk pa. Gikk i samme felle selv.

6:41 p.m.  
Blogger madeleine sa...

nada igjen, dessverre. jeg pøste på, jeg. og jeg er skuffet, kristin, over at du ikke også satte en hvit prikk for "giftig".

11:11 a.m.  
Blogger Kristin Storrusten sa...

I grunnen er det utrolig hyggelig å kommentere gjennom denne bloggen!

Det er hyggelig å være hjemme, men jeg savner dere forfryktelig. Kommer i morgen. Har forresten bil hele ettermiddagen - kanskje vi skulle ta roadtrip et sted? Er det noe sted vi må vise Madeleine? Piknik på Holmenkollen eller driveby-shooting på østkanten?

10:30 p.m.  
Anonymous Anonym sa...

Drajvbaj!

Uttafor heimen vår skytes det folk tre ganger i timen. Vi er hardkår.

4:25 p.m.  
Anonymous Anonym sa...

Heldiggris, her skjer det bare to ganger i timen.

6:25 p.m.  
Blogger Kristin Storrusten sa...

"Drive by shooting, det har jeg dessverre aldri gjort / men i pappas bil har jeg av og til kjørt ulovlig fort."

- Vestkantrap, Bare Egil Band.

11:32 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home