torsdag, desember 21, 2006

å e e i grimstad nå, så e kankje prade så alltfår mye

men jeg kjenner jeg nesten hadde forventet en "nå savner vi madeleine"-post.
jeg innser at den ikke kommer når jeg skriver dette, men jeg kan her gi dere et utkast på hva lisa og kristin egentlig tenker og føler i disse dager, når madeleine er forlatt leiligheten for jula;

"det er så stille her. ingen synger. det er ingen madeleine som lager merkelige lyder på hverdagen. ingen madeleine som kommer seint inn med posten. ingen madeleine som glemmer å vaske. ingen underlige bibelskolevenner. ingen som ler høyt av cartoon network eller ettermiddagsprogrammet på tv2.
vi savner madeleine!"

åkej, poenget mitt er vel egentlig at jeg savner lisa og kristin litt, her jeg sitter 271,5 kilometer unna. ja. jeg savner de litt. det blir sikkert greit etterhvert. og jeg savner wireless og breibann-nettverket som er litt mer ustødig. jeg savner herskapshuset.