fredag, desember 01, 2006

morsomme linker og endelig desember

jepp. nok en gang sitter jeg her helt alene. madeleine har lagt seg for lenge siden, kristin lever de glade dager på lanzarote med drinker og karaoke og jeg får ikke sove. hører på julesanger (er det nå jeg skal bekjenne min synd og fortelle at det er vikingarnas julecd jeg hører på?) og ler av teite vitser. og da var min kusine så smart at hun sendte meg denne linken (fyll inn navnet ditt i boksen, så får dere deres eget navn på russisk).

og ikke så lenge etterpå dukket riddervold opp på msn med en advarsel om at jeg måtte huske å puste, og det hele endte opp med at vi lo av teite ting på humor 911:

1 2 3 4

og nå har det vært desember i 1 time og 50 minutter og freden har endelig senket seg i sjelen. det var på tide etter åtte måneders venting. jeg skal åpne den første gaven i pakkekalenderen, men først om 5 og en halv time. sukk..