søndag, desember 10, 2006

wham!

kristin ønsker seg den nye george michael-cden. hun gnauler om det hele tida. "åh, jeg skulle så gjerne hatt penger til den nye george michael-cden!" "george michael, blabla" "last christmas, blabla" "Y M C A!" kan ikke noen kjøpe den til henne? jeg og lisa begynner å bli møkklei maset.

og hun fortsetter;
"jeg tror jeg kunne lagt meg ned og dødd lykkelig til lyden av den nye george michael-cden, altså!"

please! ta frem de varme hjertene deres, og spleis! ti kroner fra hver leser, kjør på! vi holder ikke ut maset.

5 Kommentarer:

Blogger Kristin Storrusten sa...

Du vet det budet, du? Det "du skal ikke lyve"-budet? Jeg vet en liten bibelskoleelev som ikke kommer til himmelen, na-na-na-na....

11:15 p.m.  
Anonymous Anonym sa...

Jeg trodde vel det var Village People som hadde YMCA. Men det har vel strengt tatt Zeiner mest peiling på...

10:19 a.m.  
Blogger madeleine sa...

det er korrekt, brille. men det bare øker inntrykket om at george michael-cden virkelig er et stort ønske for henne. litt sånn harry åttitallsgreier, liksom. jeg og lisa vet ikke hvor hun tar dette fra.

11:45 a.m.  
Blogger Kristin Storrusten sa...

Madeleine, du lyver! Jeg vet ikke hvordan jeg skal få deg til å stoppe, jeg blir litt irritert av det, jeg kommer til å gjøre noe slemt med deg når du sover. Prompe på deg eller noe slikt.

8:19 p.m.  
Blogger madeleine sa...

altså. vi vet du ønsker deg denne. kan du ikke bare go with the flow? stole på at vi vet det beste for deg. værsåsnill, nå har vi bodd sammen i fire måneder. stol på madeleine.

11:26 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home